Ponieważ w mojej piwnicy stacjonują dwie europalety postanowiłam poszukać pomysłów do czego je wykorzystać. Ciekawych rozwiązań jest w internecie mnóstwo, dzisiaj podzielę się z Wami tymi, które najbardziej przypadły mi do gustu. Muszę przyznać, że kusi mnie by którychś z nich wypróbować. Mam nadzieję, że trochę się zainspirujecie. Takie meble świetnie wpasują się w modne ostatnio industrialne i skandynawskie wnętrza. 

Łóżko

Najprostszy, banalny pomysł rzucić materac na palety i już mamy świetne łóżko. Z racji tego, że sama śpię na materacu z Ikei chętnie skorzystałabym z tego rozwiązania. Niestety jednak nie wiem jak przewieźć tyle palet moim małym samochodzikiem ;).




W zależności od koloru farby, lakieru na jaki pomalujemy nasze palety możemy uzyskać różnorodne efekty. Zwróćcie uwagę na paletowy zagłówek, dzięki nieregularności desek i kolorowi bejcy otrzymujemy naturalny, rustykalny klimat w sypialni. 



Siedzisko

Tutaj przyda się dużo poduszek, najlepiej kolorowych. Świetny pomysł do knajpek i  np. przedpokoju. 




Dobrze sprawdzi się też na tarasie. 



Stolik

Pewnie widzieliście już to rozwiązanie, do palety wystarczy tylko dokręcić kółka (lub inne nóżki), otrzymujemy ciekawy, mobilny stolik. Muszę przyznać, że byłam sceptycznie nastawiona do tego pomysłu, ale aranżacje na tych zdjęciach zdecydowanie mnie do niego przekonały. Taki mebel może jednak wyglądać elegancko.



Wieszak

Przy odrobinie wyobraźni i małym nakładzie pracy można uzyskać coś wyjątkowo oryginalnego. A komu nie przyda się kolejny wieszak w domu? Spojrzyjcie na krzesło obok łóżka ;).



Ściana

Ostatni pomysł to coś dla odważnych, muszę jednak przyznać, że takie wykorzystanie palet najbardziej mi się podoba. Sprawdzi się w modnym ostatnio skandynawskim klimacie i bardzo ociepli wnętrze. Wystarczy tylko rozbroić paletę a deski umieścić na ścianie. Zachwyca  mnie ich nieregularność, jestem jednak pewna, że nie każdemu przypadnie do gustu. 



Jak Wam podobają się takie paletowe rozwiązania? Jeśli zdecyduje się na jakieś DIY z moimi paletami na pewno podzielę się tutaj efektami mojej pracy.